troszke duże te żeberka w grillu... ale i tak chyba lepiej jak w nowej ibizie , widziałem w tesco stała , jak będziecie mieli okazje to się przyjrzyjcie ... :twisted:
Skoda Octavia face-lifting - pierwsze zdjęcia i informacje
Zwiń
X
-
Ja pierdzielę - w tej prezentacji przed "Paryżem" dużo lepiej to wyglądało IMO... :roll: :x
Teraz już jest lekka kaszana, bo zdjęcia bardziej "realne".
Na zywo mam nadzieje, ze nie będzie jeszcze gorzej.
Moje krytyczne uwagi:
1. Biały odblask z tyłu - juz o tym pisałem wcześniej, a na tych zdjęciach wygląda to IMO jeszcze gorzej. IMHO to wiejski tuning.
2. Bez 18" cali lub wzoru co najmniej Pegasus 17" będzie IMHO słabo. Zapadnięte koła plus lakierowane całe, masywne zderzaki = auto nieforemne, nieładne po prostu...
3. To nowość dla mnie na tych zdjęciach - przednie lampy. O ile w tej prezentacji jakoś tak nie raziły, o tyle tu, zwłaszcza na zdjęciach tego jasnego skojarzenie moje było natychmiastowe:Załączone plikiTDI 205PS
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez PiterNZWszystko fajnie tylko dlaczego nowe cenniki będą dopiero w grudniu? O co tutaj chodzi? Przecież z Superbem, jeżeli się nie mylę cenniki były wcześniej.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez MiKruSskojarzenie moje było natychmiastowe:
Podobnie myślę co Michał , bo Pegasusy na O2 przed fl wyglądały masywnie i mogę zaryzykowac , ze podchodziły wizualnie na 18 a tutaj wygląda na 16 która schowana jest w nadkolu.Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
cholera, dla mnie OK, ale zgadzam się z wami jeżeli chodzi o te koła, trzeba by duże ładować, żeby miało to ręce i nogi.
druga rzecz to listwa - odpada IMHO czarna w innym lakierze niż czarny, w połączeniu z tymi zderzakami będzie kupa, bo teraz, wiem, że jestem odosobniony :lol: , ale czarna listwa z czarnym dołem zderzaków jest dla mnie OK.saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez szkodawiem, że jestem odosobniony
[ Dodano: Pon 13 Paź, 08 16:04 ]
a może, nie?
hmm...saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodauuuuu, no proszę, ale przy tych zderzakach, jednach chyba lepsze są w kolorze...
[ Dodano: Pon 13 Paź, 08 16:06 ]
http://www.roadlook.pl/?sekce=foto&g..._48e78d5aac4c5 ale ten kolorek mi się podoba :szeroki_usmiechByła O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez roadlook.plOctavia, przynajmniej z przodu, wygląda masywniej i nowocześniej niż dotychczas. Dotychczasowe ostre krawędzie są może ponadczasowe, ale niezbyt pasują do aktualnej oferty czeskiego producenta.
Moim skromnym zdaniem Octavia po takich zmianach może równie szybko się opatrzyć, co zestarzeć stylistycznie. W ten sposób zarysowane reflektory można dostrzec u wielu marek, nie tylko chińskich i koreańskich, ale także włoskich, amerykańskich, jak również francusko-włoskich (Dacia Sandero). Po prostu taki trend, który za rok może być już passe, a dla Octy będzie to już prawdopodobnie ostatni lifting przed prezentacją nowego modelu (nie wcześniej, niż w 2011r). Pomijam już kwestię zmniejszonej praktyczności jednoczęściowych lakierowanych zderzaków i listw w kolorze nadwozia. Równie dobrze można polakierować wszystkie plastiki ochronne w modelu Scout - dla poprawy designu oczywiście. Uogólniając, "ochronna listwa ozdobna" spełniając swoją funkcję na przykład na parkingu przed marketem może nie być już "ozdobą" auta.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Ogólnie Octavia całkiem ładnie się prezentuje tylko nie w tym błękitnym kolorze.
Co do zderzaków, rzeczywiście jeżeli wypuszczą tak malowane(w co wątpię) to koła muszą być minimum 16 calowe.
Wydaje mi się, że z Octavią będzie podobnie jak z Superbem nowym, na zdjęciach był średni, a w rzeczywistości jest piękny :P
Powyższy post jest jedynie moją opinią, więc niektórzy mogą się z nim nie zgadzać.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez ZiomalZamieszczone przez szkodawiem, że jestem odosobniony
Jestem zwolennikiem czarnych listew, bo są po prostu praktyczne.
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez GrzechosNiee no przód ma masakryczny, stracił wogóle agresję, chociaż trzeba przyznać że w czarnym jeszcze wygląda najlepiej.
1.4 TSI a 1.6 FSI , ja bym sie cieszyl ze zmiany na 1.4, znajomy w tym tygodniu odbiera przed liftem 1.6 FSI, nic nie wiedział :?
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez metrotestJestem zwolennikiem czarnych listew, bo są po prostu praktyczne.
Mam to chyba od czasu, gdy dawno, dawno temu (początek lat osiemdziesątych XX wieku) spotkałem w Warszawie piękną Syrenkę (był taki samochód). Calutka była pięknie pomalowana farbą olejną przy pomocy pędzla. Nie pomalowane były tylko szyby, klosze świateł i opony. I do dziś każdy samochód z malowanymi listwami, klamkami itp kojarzy mi się z tamtą Syrenką.
To tak na marginesie...
Komentarz
-
-
kaes, widok syreny, której chromowane listwy zostały niedbale pokryte farbą olejną nijak ma się do nowoczesnych samochodów i ich stylistyki. Zawsze pozostaje wersja Classic/Mint, pozbawiona lakieru na klamkach, lusterkach oraz.... listwach - z powodu ich braku w wyposażeniu standardowym wersji klasycznej.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
-
Nie chcę Was martwić ale we wczorajszym Auto Świecie jest napisane , że lifting obejmuje wszystkie wersje :shock:
Nawet na fotkach Waszych jest O2 4x4 czyli to pewnie Scout.
Napisali również że cena podstawowa ma się wahać w okolicach 54 tys. :wink:Była O1 130/280 powered by turbodiesel.pl
Była O2 143/305 powered by turbodiesel.pl
Jest O1 1.6 BFQ
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez szkodaa jak się zacznie przekonywanie, co lepsze, lakierowane, czy nie, to się potne, więc oszczedźcie mi tego, bo mogą byc dodatkowo ofiary w ludziach :twisted:
Ziomal, ZTCW wersje 4x4 (Cross) i Scout są odrębne.Mądry Polak po ©kodzie...
Komentarz
-
Komentarz